18 Ağustos 2007 Cumartesi

Garip Bir Şeyler Oluyor

Size 1996 yılında başımdan geçen bir olayı anlatacağım. O yıllarda Niğde’de üniversitede okuyordum. Arkadaşlarla birlikte öğrenci evi diye tabir ettiğimiz bir ev tuttuk.
Bir gece arkadaşlarım evde yokken uyandığımda ezan okunuyordu (O günler ramazana denk geldiği için akşamdan niyetleyip yatmıştım). Çok susamıştım ve ezanın ardından dayanamayıp su içtim. Mutfağın ışığını yakmamıştım.
Geri döndüğümde karşımda beyaz kıyafetli, biraz da uyku sersemi olduğum için suratını tam olarak göremediğim bir kişi duruyordu. Arkadaşımın montu beyaz olduğu için onun su içimeye kalktığını düşündüm (Fakat o gece evde benden başka kimse yoktu). Daha sonra bana çarpmasın diye elimi uzattım. Ne olduğunu anlayamadım. Elim O kişinin bedeninden içeri geçti. Dönüp arkama baktığımda hala bana bakan biri duruyordu. Korktum ve yatağa koştum. İlk başta anlamadım fakat daha sonra onun cin olduğu kanaatine vardım. Odanın ışığını yaktım ve sabaha kadar ne mutfağa gidebildim ne de uyuyabildim.
Ertesi gün konuyu arkadaşlarıma anlattım ve tahmin ettiğim gibi benimle dalga geçtiler hatta bir sonraki gecede beni korkutmaya çalıştılar.
Aradan bir hafta falan geçmişti ve ben hala uyuyamıyordum. O gün arkadaşlarla dışarı çıkıyorduk. Ben iki ayakkabımdan hangisini giyeceğime karar veremedim. Arkadaşlarım da işaret ettikleri ayakkabıyı giy dediler. O gün akşama kadar hiç ayrılmadan arkadaşlarımla beraberdik. Zaten evin anahtarı sadece bende vardı ve ev çift kapılıydı. Gece eve döndüğümüzde giymediğim diğer ayakkabının yerinde olmadığı dikkatimi çekti. Tam o esnada arkadaşlarıma söyleyecektim ki onlarda bu durumu farkedip bana endişeli bir şekilde baktılar. Evi aradığımızda ise ayakkabıyı banyonun üst bölmesinde bulduk.
Ertesi gün apar topar o evden taşındık. O civarda oturan kişilere daha sonraları durumu anlattığımızda gerçekten şok olduk. Çünkü o eve bizden önce girek kiracılarda aynı huzursuzluktan dolayı evi terketmişler. Başımdan geçen bu olay beni iki üç sene kadar etkiledi…

Hiç yorum yok:

 
eXTReMe Tracker